THE READERS

January 4, 2010

busan!!!!!
ouh dah lama x blogin guna english an???.. sebab nya, saya rasa malu
english saya HAMPEH dan x sehebat mereka..
tahap longkang dan grammar makin merudum gedebuk jatuh..
padan muka!!!
dulu xnk belajar betol-betol, suka sangat guna ayat lintang pukang yang tahap pasar tuh..
MALU NYEE..!!!
bukan ape..ade yang saya lupe dan buat-buat lupe, malas nak ingat..
segala princple penggunaan grammar yang sir krishna english teacher saya time form 3 ajar dah lama dilupakan..
oik-oik-oik
ape aku ngarot neyh????
tapi tu lah..memang buat masa neyh malu nak blogin guna english..
rasa macam x bersedia..hahahaha
mengarot lagi lak...
betol la, saya perlukan bantuan...
vocab pon xhebat, buat essay mesti tahap kanak-kanak tadika..
aishhh..
kamus pon xde..
macam mane?????
helpless *frowned*
eh???? dah banyak cakap...
ni jelah kot...
papai =))




No comments:

Post a Comment