THE READERS

April 17, 2010

we should all come back to our Creator...

seharusnya kita sedar akan kesilapan yang telah di lakukan dan memikirkan akan salah masa lampau.bertaubat dan mohon lah keampunan dari Nya, Yang Maha Kuasa..cuba lah perbaiki diri dan jangan biar kita menjadi jahil.Allah amat mengasihi hambaNya. Namun tidak semua yang sedar akan petanda yang diberikan. kita kerdil dan jijik sebenarnya..saya sayu memikirkan apa yang telah saya lalui.satu pengajaran besar bagi saya seumur hidup dan dari situ juga saya lihat bahawa Allah masih sayangkan saya...


lately my entries turn out to be so serious.sorry,but now i tend to think bout serious stuff and issues.no no I'm not trying to put my fun and sengal life behind..so don't worry guys.maybe this is just a sign that I am fit for my age :) ouh and one more thing, I realized that my attention nowadays has been drawn to the blog.i have to admit that i have been quite obsessed in posting more and more entries, as whenever i turned on my laptop, the first and foremost thing is to update my blog and do some blog-walking.i just love to read other people blog because they really express their feelings in each of their entries.i learned good and new things here..friendship, family bonding, betrayal bla..bla..bla..seriously, it opens my eyes.crazy bout blogging, i even encourage my friends to create a blog and do the same thing like me hahaha

No comments:

Post a Comment