THE READERS

March 9, 2011

MULOT MCM LONGKANG!


"don't claim yourself as a friend, when you don't act like one"

HEH? saya cakap saya kawan dia bila saya betol-betol kawan dengan dia, betol tak kawan? :P haha.

mengarot lagi! tapi yang penting kawan tak jaja aib kawan dekat orang lain :) ohh? saya ada buat macam tu eh? =,=" maaf, mungkin anda bukan kawan saya lah tu, sebab tu saya tak rasa bersalah buka mulot besar ni nak bercerita itu ini. jahat kau ni!!! benda camni memang tak boleh lari kan?

mungkin bila kau diam baru kau boleh lari dari dosa bercerita buruk orang, dan pilih orang paling rapat untuk sembur segala marah dan makian :P hehehe kenapa tak percaya? serius ni must try! it really works peeps ;) all you need to do is to find the closest person in your life and thats it. saya lebih selesa tidak bercerita hal peribadi dengan ayah atau mak - sikit-sikit boleh la. manusia ni ego tinggi, nak minta maaf depan-depan pon payah paling baik pon cakap "sorry" sebab perkataan tu dah common sangat kan, lagi pon yang tulah paling senang nak sebot. tak pon sebab cool kot cakap sorry.bhaha :P SORRY!.. okeh nampak cool tak??

harini aku memang tamak gedabak sebab post entry sampai 2 kali hohoho.. pedulik laaaa.!



ini listener terbaik :) ty
(please ignore the face expression he did-sebab beliau memang selalu begini.bhahaha :P )







No comments:

Post a Comment